Home Uncategorized הסתכלות של מומחה קידום אתרים על אלגוריתם גוגל

הסתכלות של מומחה קידום אתרים על אלגוריתם גוגל

by cafe777

כל כמה חודשים גוגל מעדכנת את האלגוריתם שבו היא משתמשת כדי לדרג אתרים באינדקס שלה. חלק מהעדכונים הללו משמעותיים יותר מאחרים, אך בגלל העמדה המובילה בשוק של גוגל עדכונים אלו יכולים להיות משמעותיים ביותר עבור עסקים מקוונים רבים.
מומחה קידום אתרים מעניקים שמות לעדכונים הללו, בדיוק כמו ששירותי מזג האוויר מכנים הוריקנים. באוקטובר האחרון זה היה ג'אגר, לפני כן היה לנו את עדכון פלורידה הידוע לשמצה בסוף 2003, ואוסטין בתחילת 2004.
כל עדכון נועד לשפר את תוצאות החיפוש על ידי ביצוע עבודה טובה יותר של זיהוי תוכן באיכות גבוהה באינטרנט, או על ידי ביצוע עבודה טובה יותר של דיכוי תוכן באיכות נמוכה.
במהלך השבועיים-שלושה האחרונים, בעלי אתרים רבים ראו בתנועה לאתרים שלהם מגוגל תנודות לא מעטות. זה נורמלי עבור עדכוני אלגוריתמים מכיוון שהאינדקס מתעדכן במרכז נתונים אחד, אתר ישנה מיקום. התנודות מתרחשות בגלל שהאינדקס ב-Data Center החדש אינו בנוי לחלוטין, ולכן אתר עשוי להיות ממוקם באופן מלאכותי גבוה או נמוך עד להבאת כל הנתונים לשיווי משקל.
לפני מספר ימים, גוגל השלימה שיפוץ גדול של האלגוריתם שלה זה שכונה BigDaddy ובעולם של מנועי החיפוש מעדכנת את הוריקן קטגוריה 5; טוב סוג של.

קידום אתרים | בר סמכא

אתה מבין, אחרי כל המהומה של שלושת השבועות האחרונים בערך, רוב מומחה קידום אתרים כנראה רואים את האתרים שלהם מדורגים פחות או יותר במקום שבו היו לפני כחודש. זה יוצא דופן. בדרך כלל שינויים גדולים באלגוריתמים מביאים לשינויים משמעותיים בדירוג האתרים של כמעט כל האתרים באינטרנט. גם העדכונים של פלורידה וגם של ג'אגר שינו את הנוף של דפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל (SERPs) באופן דרמטי.
אז מה הביג דיל על BigDaddy?
במבט ראשון, נראה שהעדכון של BigDaddy הוא מהומה רבה על כלום. עם זאת, ישנם כמה שינויים מבורכים שנכללו בעדכון זה שאמורים להפוך את גוגל למקום ידידותי בהרבה עבור אלו מאיתנו שבונים אתרים עתירי תוכן בעלי ערך.
* הגדלת גודל והיקף המדד אחת המטרות של עדכון אחרון זה הייתה להגדיל את גודל המדד עצמו. זה יאפשר לגוגל לחפור עמוק יותר לתוך האתר שלך ולקטלג עוד יותר מהתוכן שלך (HTML, JavaScript, Flash וכו').
* קנוניזציה של כתובת URL כן, זו מילה מפחידה, אבל למעשה היא די פשוטה. בעיקרו של דבר, קנוניזציה היא קביעה איזו כתובת אתר היא המתאימה ביותר עבור דף נתון. לדוגמה, כתובות האתרים הבאות הן כולן דרכים חוקיות להגיע לדף הבית של SomeWebsite.com:
– http://www.somewebsite.com
– http://somewebsite.com
– http://www.somewebsite.com/index.asp
– http://somewebsite.com/index.asp
על ידי שיפור הקנוניקיזציה של כתובות אתרים, Google מנסה לוודא שהאתר שלך מקבל קרדיט למרות שכתובות האתרים עשויות להיות מאויתות אחרת באתרים שונים.
* לא עוד חטיפת עמודים למרות שאינה בעיה נפוצה, ישנם טמבלים חסרי מצפון שימצאו אתר פופולרי ויחטפו את התוכן שלו באמצעות הפניות 302. גוגל מנסה לבטל את היכולת לעשות זאת ביעילות בתקווה שהם יצליחו.
* עכביש חדש תראה גם עכביש חדש של גוגל בשם Mozilla Bot במקום ה-GoogleBot הישן והמוכר. אם אתה מתעניין ביומני שרת, הסוכן החדש הוא Mozilla/5.0 (תואם; Googlebot/2.1; http://www.google.com/bot.html)
* פחות דואר זבל במנועי חיפוש ממשיך עם הטרנדים האחרונים, נראה שגוגל מתכוונת לבטל את היעילות של מילות מפתח שנרכשו וחוות קישורים. אם אתה עדיין משתמש בטכניקות הכובע השחור האלה, כנראה שגילית על עדכון BigDaddy בדרך הקשה. אם לא עשית זאת, סביר להניח שתשמע מ-BigDaddy בקרוב.
BigDaddy מנבא שינויים נוספים
בסמוך לאחר עדכון גדול כמו BigDaddy, ישנם מספר דברים שאתה יכול לצפות שיקרו.
הראשון הוא שדירוג הדף של האתרים שלך (PR) כנראה ישתנה במהלך השבועות הקרובים. אם עשית את הדברים שגוגל אוהבת, סביר להניח שתראה את יחסי הציבור שלך משתפרים, אם אתה עוסק בפעילויות חסרות מצפון (על פי הסטנדרטים של גוגל), אז אתה יכול לצפות שהיחסי ציבור שלך ירדו. כדי לראות רשימה של מה שגוגל אוהב, בקר בכתובת http://www.google.com/webmasters/.
בנוסף, חלק מהאתרים שלך תוכן ישן יותר ייסרק מחדש ותוכן ישן יותר, לא מקושר, כנראה יוסר מהאינדקס.
במהלך החודשים הקרובים, ככל הנראה תהיה גם סדרה של עדכונים קטנים יותר שינצלו את התשתית החדשה שמספק עדכון BigDaddy. אתרים עתירי פלאש שהוחזקו באופן מלאכותי נמוך עשויים לעלות בדירוג בעוד שאתרים המסתמכים במידה רבה על קישורים הדדיים ככל הנראה ירדו.
BigDaddy לא כזה ביג דיל
בקיצור, כל עוד אתה לא עוסק ב-Black-hat SEO, BigDaddy עצמו כנראה אינו סיבה לדאגה. אם האתר שלך קפץ לאחרונה בתוצאות של גוגל, אז תשים לב שהדברים כנראה חזרו לקדמותם בשבוע האחרון בערך, וכנראה שהדירוגים שלך נרשמו
אובד קצת.
בהמשך, בשבועות הקרובים תוכל לצפות לשינויים בדירוג הדף שלך, ואולי לסריקה עמוקה יותר על ידי העכביש החדש של גוגל, Mozilla Bot. בחודשים הקרובים ככל הנראה יהיו מספר עדכונים קטנים יותר, בעיקר הנוגעים לבעיות כמו תוכן פלאש ושינויי אלגוריתמים ספציפיים לנישה.
כמו בכל שינויי האלגוריתם, אין סיבה להיכנס לפאניקה רק בגלל ש"BigDaddy" פרץ בעיר. כמו הוריקנים בעולם האמיתי, שינויים באלגו פוצחים הרבה חומר רופף מסביב; אבל אם הבסיס של האתר שלך בריא, אתה תעבור את הסערה ותהיה מוכן לעסקים לאחר שהסערה תעבור.

פרסום אתרים | בר סמכא

Related Articles

Leave a Comment